theoneandonlyicka.blogg.se

Halloooo....

Publicerad 2013-07-09 18:24:03 i Allmänt,

Ekar ju gode tomt härinne. Har fullt upp som vanligt, vilket också är den vanligaste ursäkten just nu.
Vad har hänt då?
 
I helgen kom min älskade sambo hit och levde småstadsliv med mig och tog promenader runt i samhället, tog en fika på ett café, såg Dumma mej 2 på bio och sen bara levt och mått gott. Otroligt jobbigt när han väl åkte. Men snart ses vi igen:)
 
För övrigt rullar allt på bra här. Nu är det "bara" 7 veckor kvar tills min sista arbetsdag. Det är redan mer än 2 månader sedan jag var här första gången så nog lär det här gå av bara farten.
Eller som någon på jobbet sa: Nu är det bara 5 1/2 månad kvar till julafton!
 
Jomenvisst.
Fast de känns inte helt konstigt,med tanke på att sommaren hittils inte har varit något att hurra för. Var egentligen sugen att ta en sista minuten till hösten,men med tanke på hur sommaren har vari än så länge känns det föga troligt.
 
Sitter just nu och försöker motivera mig själv att ta mig ut och springa. Skulle verkligen behöva det. Lätt att bli stillasittande efter att man kommit hem efter en heldag av just stillasittande. 
 
Så. Det var en liten uppdatering av läget.
Kanske återkommer någon dag framöver. 
 
Tudels
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela