theoneandonlyicka.blogg.se

Dålig närvaro...

Publicerad 2013-06-04 22:53:09 i Me,myself and I,

Jag har det helt enkelt för bra för att uppdatera här:)

Kort sammanfattning av veckan som varit. I måndags 27/5 styrde jag kosan mot Luleå för att springa blodomloppet som var den 29/5. Jag tog mig igenom den! Hade väl hoppas på en bättre tid än 1.09.18, men i den värme som var är jag förvånad att jag inte kollapsade. Dagen efter bar det av till Arvidsjaur igen, denna gång för att jobba + springa 5 km med jobbet. Kanske de segaste 5 km någonsin. Dryga 45-50 minuter. Jag hade kunnat krypa fortare.

Resultatet av detta blev inte bara trötta ben utan även en svullen fot, vilket har hållit i sig en vecka senare. Något säger mig att de inte är bra?

Helgen var ofantligt varm,men ändå helt underbar. Lyckost som man är badade jag även i älven. De var nästan att man undrade när isen hade gått för det var KALLT!
Sushi, pizza och spel i goda vänners lag stod på schemat hela helgen och det var en välförtjänt helg! Tack!

I måndags återvände jag till Arvidsjaur för jobb och imorgon bär det av till Luleå igen och blir hemma i ca 1 1/2 vecka för bland annat utbildning. Spännande spännande!

Nu blir det att ladda batterierna och sova.
En viktig dag imorgon:)

Kram
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela