theoneandonlyicka.blogg.se

Onsdag..

Publicerad 2013-06-19 17:31:00 i Me,myself and I,

Och dags för hemfärd imorgon. Har sådan omänsklig hemlängtan nu så jag håller på bli tokig. Är ju inte så länge jag blir i Luleå,men det är definitivt värt att fara hem och fira midsommar med mina vänner.

Nu såhär efter en månad i Arvidsjaur så måste jag säga att jag trivs bra här. Det har dock inte varit något kanonväder men jag anse att sommaren startar efter midsommar så hoppas på många sköna sommardagar framöver!:)

Att bo helt ensam, all heder åt det för det är skönt att vara själv och bara tänka på sig själv ibland. Men efter sommaren får det vara nog med äventyr och utsvävningar. Jag vill hem!

Vad hösten kommer innebära för mig är fortfarande oviss.
Jobb av något slag kommer det bli.
Men med vad?

Tudels

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela