theoneandonlyicka.blogg.se

Framme och färdigflyttad!

Publicerad 2013-05-19 11:12:00 i Allmänt, Me,myself and I,

Såhär ser då lägenheten ut i färdigmöblerat skick, 34 kvadrat med sovalkov.
Det mesta är på plats nu. Dock hittade jag inga sängben hemma i Luleå, men det får bli ett senare projekt att finna dem, samt att jag uppenbarligen glömde ett lakan till sängen (hur lyckas man?), så det blir en cykeltur till Dollarstore senare. 
 
 
 
 
Summering från gårdagen: flytten hit gick bra, inga händelser efter vägen, bara att den är så sjukt långtråkig. Mellan Älvsbyn & Arvidsjaur är det 10 mil rak väg. Vi startade resan kl 11 igår f.m i riktig sommarvärme. 24 grader hade vi i Arvidsjaur. Till skillnad från Luleå som är ett enda blåshål är det i princip vindstilla här. Nu ska jag bara försöka hitta ett solställe man kan lägga sig på. Efter vi hade flyttat in grejerna gick jag och mina följeslagare och käkade på Marios pizzaställe. 
 
Efter middagen passade jag på att handla lite frukost och mat så jag kan ha med mig matbackar i veckan. Kring 18 tiden åkte T hem & det kändes inte roligt vill jag lova. Kvällen blev ganska sen i musikens tecken, men i röstningen blev jag less och sa godnatt. Om det ändå vore så väl. Har en ventilation som piper och en stor hund i grannlägenheten som skäller så fort man rör sig. Tur det finns hörselproppar:)
 
På återseende
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela