theoneandonlyicka.blogg.se

Hemma igen!

Publicerad 2013-05-09 11:25:23 i Allmänt,

Igår kring 20 tiden kom jag äntligen hem till Luleå. Och som jag har längtat efter min egen säng! Jag kan dock inte påstå att jag har haft en dålig vistelse där. Åkte till Arvidsjaur i söndags kring 12 tiden och var framme vid 14. Och jag gick inte vilse till Arjeplog utan det gick bra att hitta till vandrarhemmet, Silvercross45, vilket jag varmt kan rekomendera om ni har vägarna förbi. Fick det kanske finaste rummet med dubbla sängar, en egen bar, tv & tillgång till bastu. Jag klagade då inte:)
 
Sedan i måndags påbörjade jag min utbildning vid AMS, vilket har varit mycket spännande och lärorikt. I måndags var det mycket att ta in och jag kände vid ett tillfälle att vad i hela friden ska jag göra i Arvidsjaur i sommar?? Krisen lade sig dock efter andra dagen och nu känns det faktiskt riktigt kul att flytta dit och prova på att bo själv ett tag. Har mest varit på jobbet, 8-16.45 så man har inte hunnit se staden så mycket, men shopaholic som man är hittade jag ett par nya gympadojor på Intersport.
 
Nästa trip till Arvidsjaur är den 18/5 då jag på riktigt flyttar dit och ser faktiskt fram emot det!
 
Tudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela