theoneandonlyicka.blogg.se

Kris någon?

Publicerad 2013-05-12 23:36:00 i Me,myself and I,

Tror jag har listat ut varför jag helst plötsligt kände sån sug att flytta och prova på någonting nytt. Jag har ju en 25 års kris! Kom på mig själv nyss när jag funderade över mitt liv vad jag vill göra när jag blir gammal och så (VARFÖR SKA JAG BLI GAMMAL?). Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Kommer väl sluta med att jag gör slut med T & hänger med på turné runt om i världen.

Kom även på att jag desperat måste ändra klädstil för att jag bara måste. Har tidigare kört på det här gulliga lite säkra stilen, med utsvängda kjolar som går ner till knät med lite gulligt motiv. 24 eller 84?
Nu tänkte jag försöka tänka utanför boxen och go bananas! Förslag?
Det enda jag är rädd för är kjolar och klänningar som slutar strax under rumpan. Jag är ganska lång så det ser hemskt ut.
Mardröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela