theoneandonlyicka.blogg.se

Om mig...

Publicerad 2013-05-04 17:49:59 i Me,myself and I,

Vem är då jag? 
Mitt namn är Jessika. Jag är en tjej/brud/kvinna på 24 jordsnurr och bor i Luleå med min fästman & två undulater Benny & Kiwi. Jag har skostorlek 39 och ibland 40. Ganska stora båtar. Jag är ca 173 lång och väger någonstans mellan tummen och pekfingret. Är rätt muskulös om jag fick säga det själv (läs små kulor på armarna som kallas biceps och ben man skulle kunna kalla för timmerstockar). 
 
Jag har läst vid Luleå tekniska universitet på psykologiprogramet. Innan jag fick jobbet på Arbetsförmedlingen har jag jobbat som handledare åt personer med funktionshinder. Har man aldrig jobbat med människor, oavsett vilket yrke,är det något man bör göra. Man lär sig otroligt mycket, mest som individ. Man tar inte saker för givet längre.
 
På fritiden är jag en tävlingsmänniska med enorm vinnarskalle som gillar att ta lååånga promenader, sommar eller vinter kvittar, lyfta skrot på gymmet och kanske eventuellt gå på något spinningpass då och då. Jag älskar även att vara ute och lalla på i skogen som en annan rumpnisse. Min familj & vänner betyder allt för mig så det kommer kännas mycket tomt att inte vara hemma i sommar.
 
Anledningen till smeknamnet theoneandonlyicka är inte helt ogenomtänkt. Namnet Icka kom till när jag som liten inte kunde säga mitt namn Jessika, så då blev det Icka istället. Enklare än så är det inte.
 
Detta är lite övergripande om mig och tycker ni jag verkar knasig nu, är det ingenting mot för vad jag kommer visa upp sen:)
 
Tudels
 
/J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela